院長の「なんていうか」日誌

みやけゆう歯科医院のオフィシャルページ

♪〜Don't you turn your back on me


♪〜


When we're together,
Clear skies are clear, oh.
And I'll share them,
till where I'm less depressed.


And it's sincerely,
from the bottom of my heart,
I just can't take it when we're apart.


We belong together,
We belong together.


Yes, we do,
You'll be mine, forever.



♪〜


僕らが一緒だったら
空はからりと晴れて澄み渡る  おお
そして、どこかで、
僕らががっかりすることがあっても
僕はいっしょにいるよ


僕たちが離れてしまうとき、
そして僕は それが心から
心の底から離れてしまうことは
ありえないから


僕らはひとつ
僕らはひとつ


はい


そう、
キミといつまでも
いっしょにいるよ




We Belong Together
Song by Randy Newman
Toy Story 3